Saturday 7 November 2020

PERSAHABATAN

Alhamdulillah aku di kelilingi kawan2 y sentiasa ada dikala susah dan senang, sedih dan ketawa, menerima diri ini seadanya...

Ya Allah aku bersyukur dikurniakan kwn2 y sentiasa menceriakan hidupku...
walaupun xselalu berjumpa tp InsyaAllah selalu dalam doaku

sesungguhnya aku amat menyayangi kwn2 ku...

aku buka manusia y baik jauh sekali sempurna...
aku bnyk melakukan dosa tp Allah swt sentiasa menutup Aib ku, sentiasa memberi aku peluang utk terus berbuat baik ke jalanNya..

Ya Allah, 
aku sentiasa berdoa dan memohon kepada mu agar jauhkan aku dari sikap iri hati dan dendam terhadap org2 disekelilingku...
aku bukan manusia y baik tp aku cuba untuk menjadi y terbaik


No comments:

Post a Comment

PERSAHABATAN Alhamdulillah aku di kelilingi kawan2 y sentiasa ada dikala susah dan senang, sedih dan ketawa, menerima diri ini seadanya... Y...