Saturday 18 August 2018

speechless

terkejut bila tibe2 je muncul di pejabat walaupun perkara tu dh biasa...
cume y peliknye xsangka dye akn dtg time aku ada d pejabat..igtkan malu + segan xnk dtg dh time aku ada..

still xtegur aku mcm aku buat salah dgn dye...
xfaham aku...
bnyk kali dh jumpa tp still x tgk muka aku n x tegur aku...
sedangkan sebelum nie dye bgtau org lain y hubungan aku ngan dye jauh sebab mulut org ke3...

klu betul renggang kerana mulut org ke3 knp x dtg jumpa aku perbetulkan perkara tu...
nampak sangat sje nk buat cite nk org lain kesian kn diri dye, sedangkan orang lain dh tahu perangai dye mcm mne n apa sebenarnya y dia inginkan...

semua org bercakap pasal dye dia belakang, tdk kah dye ada perasaan malu???
jgn ingat org yang baik depan kita akn baik juga di belakang kita...

sedarlah semua org sedang bercakap tentangmu...
perangai dan tingkah laku mu buat semua mata memandang dan berkata2...

tolonglahhhhhhh ada rasa malu sikit...

No comments:

Post a Comment

PERSAHABATAN Alhamdulillah aku di kelilingi kawan2 y sentiasa ada dikala susah dan senang, sedih dan ketawa, menerima diri ini seadanya... Y...