Tuesday 27 November 2018

Dugaan

manusia...

kenapa ramai manusia hari nie menggunakan cara halus untuk puaskan hati sendiri..
tidak sedarkah mereka cara mereka tu menyakitkan org lain..

sakit dan seksa aku y rse aku y tanggung..
kau xtau ke betapa sakitnya aku menanggung rase nie utk terus bertahan utk terus bersabar..

aku hilang selera makan, aku hilang berat badan, aku selalu termenung, aku selalu sakit
aku tanggung semua tu kerana kau...

tlg lh ambik balik ape y kau buat kt aku nie...
walaupun aku berubat, sakit tu tetap ad...
tiap kali berubat aku menanggung rse sakit tu kau tau x...

ya Allah kuatkan aku...
berikan aku kesembuhan dengan izinmu ya Allah..

aku doakan juga semoga "dia" berubah dan kembali ke pangkal jalan...

No comments:

Post a Comment

PERSAHABATAN Alhamdulillah aku di kelilingi kawan2 y sentiasa ada dikala susah dan senang, sedih dan ketawa, menerima diri ini seadanya... Y...