Wednesday 13 December 2017

Keyakinan Diri



hari nie aku ingin membuat perubahan kerana masa yang tinggal hanya beberapa bulan je agi...
aku ingin cuba melepaskan semua rasa kecewa dan duka yang aku rasa selama beberapa bulan nie dan aku harap aku mampu melakukan tanpa menyakitkan hati orang lain dan hati diri sendiri.

aku sedar sejak beberapa bulan nie ramai orang disekelilingku terasa akan perubahan diriku ini, namun aku tidak mampu untuk menyembunyikan rasa kecewa dan sakit itu kerana aku hanya manusia biasa yang punya hati dan perasaan.

aku berharap dan aku berdoa agar mulai hari ini aku akan kembali kepada diriku yang dulu yang sentiasa tersenyum walaupun apa pun rasa yang aku tanggung..


No comments:

Post a Comment

PERSAHABATAN Alhamdulillah aku di kelilingi kawan2 y sentiasa ada dikala susah dan senang, sedih dan ketawa, menerima diri ini seadanya... Y...