Sunday 16 December 2018

Jahatnya Manusia y pernah bergelar seorang SAHABAT

hampir 5 tahun aku bersama dengan dia, buat kerja skali bnyk benda kami kongsi tp ni hadiah perpisahan dye bg kat aku...

hadiah y sgt berharga sepanjang perkenalan kami "santau"
berbulan2 aku tanggung sakit, tp mu msh mampu tersenyum...
aku tanggung rase sakit muntah kan semua kotoran ya mu bg ke aku tp mu langsung xrse bersalah..
aku tahu org xkn percaya klu aku buke mulut, sebab mu terlalu baik dimata org lain y mmg xnmpk langsung keburukan n niat sebenarmu.

mu tahu aku muntah keluarkan gumpalan rambut, tp mu langsung xdok rse bersalah...
Ya Allah sakit aku tanggung mse nk muntah x terlawan rse sakit aku dapat hadiah dr mu ni...

MEK NA terima kasih untuk hadiah nie, aku tdk marah n aku tdk berdendam ngan mu tp aku sedih n terkilan sepanjang perkenalan kite ni y mu balas ke aku...
aku xkn balas balik npe y mu buat ke aku tp aku doakan moga satu hari nti mu rse seperti aku rse sakit tu dan mu rse juga balasan atas semua perbuatan mu pd aku n pada org lain...

MEK NA ingat satu perkara mu blh susuk kejahatan mu di mata manusia tp bukan di mata ALLAH swt...aku tahu npe y mu buat sebab tu mu takut kn..sebab tu mu bg hadiah nie ke aku supaya aku tdk mampu bangun n tdk jd hlgan mu kn...

ooooo MEK NA mu blh wk gtu ke aku tp mu jgn lupe bkn aku je y tahu perangai n perbuatan mu ni..jgn smpai mse org lain buke semua AIB mu...

aku nie ckup baik dh still jge AIB mu...aku diam je bile mu wk gni ke aku...
moga ALLAH swt berikan mu pengajaran

No comments:

Post a Comment

PERSAHABATAN Alhamdulillah aku di kelilingi kawan2 y sentiasa ada dikala susah dan senang, sedih dan ketawa, menerima diri ini seadanya... Y...