Sunday 30 December 2018

Pengakhiran 2018

semoga tahun 2018 nie menjadi sejarah n kenangan buat aku
semoga tahun 2019 akn menjadi tahun y bahagia buatku

2018 terlalu besar dugaan y aku hadapi..
sakit akibat perbuatan khianat seorang y pernah begelar "sahabat" walaupun org tgk secara kasarnya aku sihat...setelah berbulan2 aku tanggung sakit akhirnya aku berubat...

berubat pertama dengan darul syifa tp Allah x mengizinkan aku utk baik secepat tu...
berubat kali ke 2 secara rukyah dan dengan izin Allah aku muntahkan kotoran y ada..
namun tdk behenti setakat tu bile aku dpt kembali "hadiah" buat kali ke 2 y aku rase makin teruk utk aku tanggung sakit...

aku tetap sabar, aku terus berubat kerana aku tahu Allah xkn menguji umatnya melebihi kemampuan umatnya itu...terima kasih buat sahabat y sentiasa doakan kebaikan dan kesihatan buat aku n terima kasih kerana sentiasa ada utk aku disaat aku ssh n senang...

doa aku sempena tahun baru 2019, semoga aku akn kembali sihat dengan izin Allah dan semoga aku sentiasa sabar n redha dengan apa jua y berlaku pd ku...

mgkin dengan mata kasar aku nmpk sihat tp hanya Allah y tahu berapa seksanya aku menanggung rase sakit nie...

terima kasih buat mak ayh n family kerana sentiasa ada n berikan kata semangat buat aku...
terima kasih kerana sentiasa doakan aku...

No comments:

Post a Comment

PERSAHABATAN Alhamdulillah aku di kelilingi kawan2 y sentiasa ada dikala susah dan senang, sedih dan ketawa, menerima diri ini seadanya... Y...