Monday 17 December 2018

Jalan Terbaik

setelah difikirkan semuanya jalan terbaik buat aku iaah behenti kerja...
aku berhenti kerja bukan kerana aku mengalah tp aku tdk sgup utk merasa kesakitan buat kali ke2 y mgkin akn lebih teruk..

selagi aku msh disini aku tahu mu mmg xkn puas aty sebab mu rse aku nie penghalang buat  mu...
aku tahu org xkn percaya ckp aku sebab dimata org mu mmg terbaik...

dari segi percakapan, pertuturan mmg mu terbaik r, dok langsung cacat cela dimata orang...
mu sentiasa meraih simpati org sampai org hanya nmpk mu nie baik je langsung xnmpk keburukan mu...

Allah swt maha adil, aku tahu sampai satu mase orang akan nmpk semua kejahatan mu tu terutama niat mu dan aku doakan semua tu semoga satu mse nti mu sedar mu tdk selamanya diatas.


No comments:

Post a Comment

PERSAHABATAN Alhamdulillah aku di kelilingi kawan2 y sentiasa ada dikala susah dan senang, sedih dan ketawa, menerima diri ini seadanya... Y...